Werkwijze
Als je graag met mij aan de slag wilt nodig ik je van harte uit om contact met mij op te nemen.
Dat kan bijv. via het contactformulier op de site. Nadat ik jouw reactie heb ontvangen neem ik contact met je op om kennis te maken en af te stemmen wat het is waaraan we gaan werken en wanneer we daarmee gaan beginnen. Tijdens onze eerste afspraak maken we jouw doelen concreet en bepalen we op welke manier we daarmee aan de slag gaan.
Doorgaans kan je al snel bij mij terecht. Mijn streven is om binnen 2 weken na ons eerste contact een afspraak met je in te plannen. Die afspraak vindt plaats in mijn werkkamer (Randstad 22-165, 1316 BM) in Almere. Het gebouw grenst aan een park, dus we kunnen er ook voor kiezen om te wandelen tijdens het praten. Tot slot is digitaal afspreken ook altijd een mogelijkheid.
Wijzigen / Annuleren
Het wijzigen of annuleren van een afspraak kan in onderling overleg, mits tenminste 24 uur daaraan voorafgaand aan mij doorgegeven middels telefonisch contact, via what’s app of via de mail. Hierbij tellen alleen de werkdagen mee, wijzigingen voor de maandag dienen uiterlijk op de vrijdag ervoor doorgegeven te worden.
Klachten
Mocht je onverhoopt ontevreden zijn met mijn dienstverlening hoop ik dat je hierover in gesprek gaat met mij. Graag kijk ik met je mee naar hoe we jouw ervaring met mijn dienst kunnen verbeteren. Als we er niet uitkomen, weet dan dat ik een onafhankelijk klachtenfunctionaris heb waarbij je je altijd kunt melden (met indien nodig daaraan gekoppeld een geschillencommissie).
Dit is ondergebracht bij “Quasir”. Je kunt je per email melden bij: bemiddeling@quasir.nl t.a.v. Coördinator Klachtbemiddeling.